В результаті   засвоєння   навчальної   дисципліни   "Психологія"   студенти

            повинні знати:

  • методологічні засади та світоглядні основи курсу "Психологія";
  • методи та конкретні методики дослідження психічних явищ;
  • провідні поняття з курсу дисципліни;
  • суттєві закономірності особистості, її виховання та формування в дошкільному та шкільному віці;
  • структуру індивідуальності, акцентуацій характеру, обдарованості та шляхи їх розвитку у школярів;
  • типи та структуру інтелекту, його дослідження та розвиток;
  • закономірності та єдність навчання, виховання і психічного розвитку;
  • вікові закономірності і своєрідність психіки та її проявів на різних етапах шкільного навчання;
  • процеси учіння, научіння та навчання в структурі педагогічної психології;
  • психологію особистості та діяльності вчителя;
  • психологію педагогічної оцінки;
  • психологічні основи спілкування та педагогічного спілкування;
  • структуру груп та колективів, групову динаміку, шляхи виховання учнівського колективу;
  • міжособистісні відносини "учитель-учень" в системі соціалізації особистості учня.

            повинні вміти:

  • визначати ті чи інші явища психіки;
  • досліджувати прояви та рівні розвитку особистості та інтелекту;
  • підбирати для дослідження адекватні та надійні методики;  володіти цими методиками в педагогічній роботі;
  • застосовувати новітні технології психологічної науки в забезпеченні досягнень професійної діяльності вчителя;
  • проводити спостереження за рівнем сформованості когнітивних процесів учнів на уроці;
  • складати психолого-педагогічний аналіз уроку;
  • складати психолого-педагогічну характеристику класу;
  • складати розвивальні та корекційні програми на допомогу учням в навчальній роботі; для дітей "групи ризику".