У курсі «Німецька мова» викладена необхідна сукупність навчально-методичних матеріалів комунікативного та країнознавчого спрямування, які можуть бути основою для моделювання життєвих ситуацій: діалогів, дискусій, обміну думками з приводу важливих проблем молоді. Видання відповідає вимогам чинної Програми з німецької мови для загальноосвітніх навчальних закладів щодо змісту та тематики. Відповідно іншомовна підготовка передбачає комплексне досягнення практичної, розвиваючої, освітньої та виховної цілей, зокрема:

практична мета зорієнтована на формування загальних комунікативних компетенцій для забезпечення ефективного спілкування студентів в іншомовному середовищі;

розвиваюча мета спрямована на розвиток інтелектуальної, пізнавальної діяльності студентів, їх мовних здібностей, практичних умінь і навичок у рецептивних і продуктивних видах мовленнєвої діяльності;

освітня мета сприяє розширенню загального та філологічного кругозору студентів, розвитку здібностей до самооцінювання та здатності до самостійного навчання;

виховна мета забезпечує моральне, етичне, трудове виховання студентів засобами іноземної мови.

Завдання вивчення дисципліни:

  • сформувати чітке і правильне розуміння ролі іноземної мови у сучасному суспільстві;
  •  підвищити внутрішню мотивацію студентів до навчально-пізнавальної діяльності у процесі іншомовної підготовки;
  •   формувати лексичну, фонетичну, граматичну, мовленнєву компетенції як складові іншомовної компетентності студентів;
  • виховувати повагу до історії, культури та звичаїв народу Німеччини.

  Зміст курсу «Німецька мова» визначається її принципами, а саме: базується на міжнародних рівнях володіння мовою, має чітко і гнучко сформульовані цілі й результати навчання, ґрунтується на навчальних уміннях, враховує попередній досвід студентів та їхні потреби у навчанні та кінцеві результати.