
Метою дисципліни є формування в здобувачів освіти теоретичної бази знань з “Комерційної діяльності”, формування у студентів знань, умінь і навичок з організації та технології комерційної діяльності в сфері товарного обігу та формування у майбутніх фахівців мислення, спрямованого на пошук вигідних господарських операцій через купівлю-продаж товарів.
Дисципліна є обов’язковою
Завданнями навчання є:
Під час вивчення дисципліни студент повинен знати:
· нормативно-правове забезпечення комерційної діяльності;
· зміст комерційної діяльності виробничих і торговельних підприємств;
· зміст процесів організації та планування закупівель і збуту товарів;
· організацію комерційних зв’язків та роботи по укладенню комерційних договорів на внутрішньому ринку та у сфері зовнішньої торгівлі;
· зміст асортиментної політики виробничих та торговельних підприємств;
· зміст торговельно-технологічних процесів в оптових і роздрібних підприємствах;
· прогресивні форми і методи продажу товарів;
· способи оцінки комерційних ризиків та ефективності комерційних операцій.
Уміти:
· визначати комерційних партнерів у сферах закупівлі і збуту товарів, відбирати більш вигідних;
· розробляти проекти договорів;
· проводити ділові переговори по формуванню комерційних зв’язків;
· розраховувати потребу в закупівлях товарів;
· розробляти асортиментні переліки товарів та контролювати стійкість асортименту;
· визначати потребу в складських площах для зберігання товарів;
· виявляти та оцінювати комерційні ризики, пропонувати способи їх зниження;
· розраховувати показники ефективності комерційної діяльності, здійснювати їх аналіз, визначати шляхи підвищення ефективності комерційної діяльності;
· розв’язувати проблемні ситуації у сферах закупівлі та збуту товарів.
- Викладач: Андрусяк Олег
- Викладач: Рудник Валентина