Метою навчання є формування в здобувачів вищої освіти теоретичної бази знань з, «Менеджменту та маркетингу» умінь і навичок ефективного використання сучасних комп'ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування основ інформаційної культури та  компетентностей з дисципліни «Менеджменту та маркетингу»

Дисципліна є обов’язковою (вибірковою)

Завданнями навчання є:

  • формування знань, необхідних для ефективного використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-пізнавальній діяльності, при вивченні інших навчальних предметів та повсякденному житті;
  • формування  уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного виконання різноманітних завдань щодо  інформаційних процесів, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства;
  • формування знань правил безпеки життєдіяльності і стійких навичок дотримання зазначених правил при виконанні робіт з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій;
  • формування інформаційної культури та навичок безпечної поведінки у використанні мережних технологій
  • розвиток здатності самостійно опановувати та раціонально використовувати програмні засоби загального та прикладного призначення, цілеспрямовано шукати й систематизувати відомості, використовувати електронні засоби обміну даними.