Мета вивчення вищої  математики полягає у забезпеченні рівня підготовки студентів з даного предмету, необхідного для спеціальної підготовки та майбутньої професійної діяльності.

Завдання:

  • формування у студентів наукового світогляду, уявлень про ідеї і методи математики, її ролі у пізнанні дійсності, усвідомлення математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови повноцінного життя в сучасному суспільстві; стійкої мотивації до навчання;
  • оволодіння студентами мовою математики в усній та письмовій формах, системою математичних знань, навичок і умінь, потрібних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервності освіти;
  • інтелектуальний розвиток особистості, передусім розвиток у студентів логічного мислення і просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції;
  • екологічне, естетичне, громадянське виховання та формування    позитивних рис особистості;
  • формування життєвих і соціально-ціннісних компетентностей студента.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

  • розв’язування типових математичних задач:

-       використовувати на практиці алгоритм розв’язання типових задач;

-       уміти систематизувати типові задачі, знаходити критерії зведення задач до типових; уміти розпізнавати  типову задачу або зводити її до типової;

  • дедуктивні методи доведення та спростування тверджень:

- володіти і використовувати на практиці понятійний апарат дедуктивних теорій (поняття, основні означення; висловлювання, аксіоми, теореми і їх доведення, контрольні приклади до теорем тощо).

 

вміти:

-       використовувати різні інформаційні джерела для пошуку процедур розв’язувань типових задач (підручник, довідник, Інтернет-ресурси).

-       відтворювати дедуктивні доведення теореми та доведення правильності процедур розв’язань типових задач;

-       проводити дедуктивні обґрунтування правильності розв’язання задач та шукати логічні помилки у невірних дедуктивних міркуваннях;

використовувати математичну та логічну символіку на практиці.