Мета вивчення вищої математики полягає у забезпеченні рівня підготовки студентів з даного предмету, необхідного для спеціальної підготовки та майбутньої професійної діяльності.
Завдання:
- формування у студентів наукового світогляду, уявлень про ідеї і методи математики, її ролі у пізнанні дійсності, усвідомлення математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови повноцінного життя в сучасному суспільстві; стійкої мотивації до навчання;
- оволодіння студентами мовою математики в усній та письмовій формах, системою математичних знань, навичок і умінь, потрібних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння іншими освітніми галузями знань і забезпечення неперервності освіти;
- інтелектуальний розвиток особистості, передусім розвиток у студентів логічного мислення і просторової уяви, алгоритмічної, інформаційної та графічної культури, пам’яті, уваги, інтуїції;
- екологічне, естетичне, громадянське виховання та формування позитивних рис особистості;
- формування життєвих і соціально-ціннісних компетентностей студента.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
- розв’язування типових математичних задач:
- використовувати на практиці алгоритм розв’язання типових задач;
- уміти систематизувати типові задачі, знаходити критерії зведення задач до типових; уміти розпізнавати типову задачу або зводити її до типової;
- дедуктивні методи доведення та спростування тверджень:
- володіти і використовувати на практиці понятійний апарат дедуктивних теорій (поняття, основні означення; висловлювання, аксіоми, теореми і їх доведення, контрольні приклади до теорем тощо).
вміти:
- використовувати різні інформаційні джерела для пошуку процедур розв’язувань типових задач (підручник, довідник, Інтернет-ресурси).
- відтворювати дедуктивні доведення теореми та доведення правильності процедур розв’язань типових задач;
- проводити дедуктивні обґрунтування правильності розв’язання задач та шукати логічні помилки у невірних дедуктивних міркуваннях;
використовувати математичну та логічну символіку на практиці.
- Автор курсу: Роман Лариса
- Студент: Єрміхін Святослав
- Студент: Андрусишин Денис
- Студент: Боднар Мирослав
- Студент: Боярчук Артем
- Студент: Галевич Володимир
- Студент: Гарда Дмитро
- Студент: Гичка Родіон
- Студент: Глинчак Іван
- Студент: Глубіш Анатолій
- Студент: Демків Тарас
- Студент: Деременда Вадим
- Студент: Дзеба Володимир
- Студент: Дурисвіт Роман
- Студент: Копча Андрій
- Студент: Корбило Ігор
- Студент: Король Степан
- Студент: Короченко Наталія
- Студент: Корпак Олександр
- Студент: Кос Сергій
- Студент: Крищишин Богдан
- Студент: Кузик Віталій
- Студент: Кучмій Андрій
- Студент: Кімпінський Петро
- Студент: Лобур Василь
- Студент: Лютий Юрій
- Студент: Малиняк Олег
- Студент: Мальцева Любов
- Студент: Маньовський Михайло
- Студент: Марич Анатолій
- Студент: Марчук Юрій
- Студент: Могильний Андрій
- Студент: Морозов Дмитро
- Студент: Насипаний Віктор
- Студент: Павлюк Олександр
- Студент: Плонський Денис
- Студент: Посунько Тарас
- Студент: Пронишин Володимир
- Студент: Романів Артем
- Студент: Рубашевський Сергій
- Студент: Різник Богдан
- Студент: Сикліцький Ігор
- Студент: Соленко Юрій
- Студент: Соловей Роман
- Студент: Солоджук Владислав
- Студент: Стахура Дмитро
- Студент: Стефанишин Володимир
- Студент: Сторожко Олег
- Студент: Сущ Вадим
- Студент: Ткач Роман
- Студент: Цісельський Віталій
- Студент: Ціхонь Іван
- Студент: Ціхонь Сергій
- Студент: Чвач Дмитро
- Студент: Яворський Віталій
- Студент: Ярема Роман